boooring i skolan! =O

Dåså, ska väl börja skriva på bloggen igen.
Sitter i skolan nu och har exakt 47 minuter tills jag börjar...

Har vart på Åland sen i fredags och kom hem igår!
Det var riktigt kul där... Firade min systerson som fyllde 1 år.

Det fick mig och tänka på Älby tiden, 19 mars 2009 flyttade jag till Älby
(Samma dag som min systerson föddes)

Jag har tänkt länge på att åka tillbaka och hälsa på, ska väl göra det så småningom!

Min älskling följde även med till ön och var där med mig.

För det mesta var jag med S och C.
Det var kul som själve faen.. och btw, för första gången ska S komma över i helgen och vara hos mig i Sverige! FAN VA NICE! :D:D

Aja.. sitter och lyssnar på All That Remains - Undone från albumet Overcome
(Skitbra musik som S tipsade mig om)

S, C och jag drog till Uncan (Ungdomsgård) Och brottades på tjockmattan igen som vanligt.
Sprang runt på ön med pinnar o skit o slog sönder snö, och solat lite på ett tak ;)

men men.. nu har ni fått en uppfattning om hur allt går o fungerar just nu.

Ha det så gött så länge. C ya

Kommentarer
Postat av: Eva

<3<3<3 kram på dejj!

2010-04-12 @ 23:11:14
URL: http://sawannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0