Tiden vi hade <3

jag saknar dig mer än allt på denna jord..
Egentligen vill jag bo hemma, bo med dig...
Men det är något som hindrar det, sitter och gråter nu med tunga fina minnen
 från dig och våra stunder!
Gymnasiet har startat nu och mina betyg ska läsas upp,
glöm aldrig att tårarna som jag nu fäller är ämnade för all saknad till dig <33

jag saknar dig mer än allt på denna jord.. Egentligen vill jag bo hemma, bo med dig... Men det är något som hindrar det, sitter och gråter nu med tunga fina minnen från dig och våra stunder! Gymnasiet har startat nu och mina betyg ska läsas upp, glöm aldrig att tårarna som jag nu fäller är ämnade för all saknad till dig <33


Kommentarer
Postat av: Jonna

Bra broder att du tänker kämpa med skolan, det lönar sig i längden! Jag hoppas du håller löftet och kämpar! Kram, din sis.

2009-11-16 @ 17:16:33
URL: http://flickaan.blogg.se/
Postat av: Eva

En saknad så ömsesidig! O minnen så fina,de kommer alltid att bo i oss och vi kommer att få många fina minnen än..som vi minns då vi e gamla o grå..ler.

Du är där o jag e här..men de stunder vi ses är desto värdefullare!! Älskar dig Isak min ende son!

2009-11-23 @ 13:58:29
URL: http://sawannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0