FUCK THIS SHIT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

WHAT THE SERIOUS FUCK AM I SUPPOSE TO DO NOW??
a person I knew one time has truely done hes last..
I'm tierd of walking around in my own school feeling scared!
All I have to say is THANKS to the teachers that's preotecting my ass..
I can't have it like this..
My life is a disaster!!!

I can't take it anymore..
I CAN'T FUCKING TAKE IT!

HELP ME SOMEONE, FUCK IT HELP ME!!

Ska jag skriva på svenska föe en gång skull?
Kan ingen hjälpa mig att komma ur mina fucking tankar om att ta livet av mig?
Tydligen inte eftersom att det ska ta sån jävla tid att dra fram alla provsvar av tester man gör.. jag mår så jävla piss, så please hjälp mig!!




Even I would look like this if this shit continues
And I will just be a memory..


If someone even will remember me..


I just wanna cry,
I just wanna take off,
But I really don't wanna die.
How am I compered to others?
I dont' know..
But I wanna take a rest..!


Kommentarer
Postat av: Robban

Ja det är bra att du kan skriva på svenska också. Så jag som är så sig i huvudet också kan ha lite kul när jag läser dina inlägg. hahahaahhaah

2009-11-18 @ 12:16:04
URL: http://simhoppnumerett.blogg.se/
Postat av: Kim Flyberg

Thanks mannen!



Nej jag är inte den som lyssnar efter andras snack. Jag skaffar mig en egen bild av personen och inte går efter rykten.. & så länge personen ifråga är schyst mot mig så får personen samma tacksamhet tillbaka och lika respekt!



& du. Det är svårt det där när man mår piss, man vet inte vad man ska göra och jag vet själv inte vad jag ska säga till dig för att det ska kännas lättare för jag känner inte dig så bra satt jag vet hur din situation om ditt liv är.. Men alla mår vi skit ibland. Ibland mer & ibland mindere..

Man får ta en dag i taget och göra det bästa av situationen helt enkelt.



Hoppas att det blir lättare med tiden iaf polarn! :)

Finns iaf här om det skulle vara något, oavsett vad.. hare gött!

2009-11-18 @ 12:27:06
URL: http://crayton.blogg.se/
Postat av: Eva

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2009-11-23 @ 13:56:02
URL: http://sawannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0