Känslor

Här sitter man, hos en trogen vän...
Tårarna rinner längst med kinderna...
Ständiga tankar på vad f** man ska göra när livet bara sviker?!

Ingen som ser hur jag mår...
Ingen som fattar hur det är att känna känslan...
Den känslan...
Att ha något inom sig som hela tiden som vill ut!
Känslorna som överflödar mitt liv, mitt sinne..
J**** skit...
Ingen fattar ett piss..
Det finns snart bara ett alternativ kvar och jag tror alla vet vilket det är...
Om jag blir tvingad till alternativet, finns det bara en uppgift jag vill ge alla som läser det här.



Förlåt mig

Kommentarer
Postat av: Amanda

Förlåt, men jag förstår ingenting av det du har skrivit till mig. Vad är det som händer?

2009-02-09 @ 07:19:42
URL: http://iomia.blogg.se/
Postat av: Isak

Jag såg bara din kommentar du hade skrivit på en av min mammas musikvideor på hennes blogg.. så jag gav ett svar..

2009-02-09 @ 15:42:22
URL: http://lonelywhispers.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ställer du upp på livet,så ställer livet upp på dig. Stå för det du gör o satsa på att bli bäst i allt,kämpa o gå framåt så känner du dig nöjd med livet. Satsa på det Du kan o vill göra,då blir allt rätt i slutänden. Att säga förlåt o dra är bara den enklaste lösningen,den som är feg gör så. Den som vill visa styrka fortsätter kämpa vidare. En dag får du medvind!!

2009-02-10 @ 14:45:55
Postat av: Annica

Lillsyrran valde att lämna oss. Och jag förlåter henne ALDRIG någonsin. Hon är den fegaste person jag någonsin fått uppleva.

Sorry Isak men ett löjligt förlåt är värdelöst att ens säga. Spelar ingen roll hur många ggr man säger det om man väljer den fega vägen. Blir bara förbannad när jag tänker på det. Hon gjorde min pappa, mig + syskon så förbannat illa genpom välja sin väg istället för KÄMPA där vi alla stod bakom henne. Tänk på det Isak du gör folk illa genom fega vägen istället för våga visa att du är stark nog att ta dig fram i motvind. Våga visa att du är den du är och kämpar för din framtid. Stå för den du är istället för ens nämna den fega vägen.

Soory men jag blir bara arg tack vare syrrans val. Och det vill jag inte en människa till ska tvingas uppleva som anhörig

2009-02-11 @ 17:30:17
URL: http://annicasbilder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0